reklama

Počúvajte chlapi, zbláznili ste sa?

Nedávno som stretla v predajni obuvi jednu známu. Keď som jej medzi rečou oznámila, že zháňam pre seba topánky na svadbu našej dcérky, iba posmutnela. „Som zvedavá, kedy sa dočkám svadby u niektorého z našich troch prerastených fešákov. Jeden z mojich synov má 37, druhý 35 a tretí 32. Majú VŠ vzdelanie, zaujímavé zamestnania a pekné byty - ale ženiť sa nechcú, vraj majú času dosť a dosť... Viete my to prosím vás vysvetliť?"

Písmo: A- | A+
Diskusia  (134)
Obrázok blogu
(zdroj: internet)

Toto ma dostalo. Do určitej miery ju chápem - hoci z druhého brehu. Mám totiž okrem našej budúcej nevesty ešte jednu krásnu, inteligentnú a zábavnú dcéru, ktorá by sa možno hodila k jednému z jej „emancipovaných" synov. Pred piatimi rokmi, kúsok pred svadbou jej ale iný chlap v rokoch jej synov povedal, že si to rozmyslel, lebo má na ženenie ešte čas a po deťoch vôbec netúži. Ako mama som v podstate rada, že k tomuto manželstvu nedošlo, lebo tento fešácky grázel medzitým vystriedal niekoľko vzťahov a stále je aj po štyridsiatke slobodný.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Mrazí ma ale pomyslenie, kam až zájdu so svojím voľnomyšlienkárskym zmýšľaním mnohí naši chlapi vo veku, kedy by si mali zakladať rodiny. Neviem, k akým hodnotám ich vychovávali rodičia a kto ich tak vehementne podporuje v takomto sólo mužskom svete. Vari už dnes neplatí, že základom spoločnosti je rodina? Radšej sa stretávajú v pánskych kluboch, kde sa ubezpečujú, že ich najväčším nepriateľom je mladá žena?

Rozprávala som sa na túto tému s viacerými mamkami - a tie, čo majú iba synov sú väčšinou smutné z ich názorov typu, že dokonca ešte v štyridsiatke nepociťujú túžbu založenia vlastnej rodiny. Vraj tak žijú u nás mnohí chlapi. Ibaže mladé ženy v tomto veku už horko-ťažko privádzajú na svet prvé dieťa. Pred štvrťstoročím som bola v pôrodnici raritou, keď som po tridsiatke rodila svoje tretie dieťa. A dnes je zasa raritou, keď rodí mladá žena prvý raz pred tridsiatkou.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Pred niekoľkými dňami mi plakala do telefónu jedna kamarátka, že jej dcéra po tridsiatke, ktorá je už konečne šťastne vydatá - dvakrát potratila. A ďalšia mi zasa šťastne oznámila, že po štyridsiatke sa jej konečne podarilo po štyroch potratoch porodiť krásneho synčeka. Ale koľko bolesti a sklamaní má za posledných desať rokov za sebou, o tom vie iba ona. Smutné, absurdné, zarážajúce...

 Nedávno som sa vrátila z Číny, kde majú opačný problém. Ich politika jedného dieťaťa a uprednostňovanie mužských bábätiek sa im za posledných 40 rokov natoľko vymklo z rúk, že v súčasnosti majú asi 30 percentný nadbytok ženbychtivých chlapov. Tí s lepším postavením ale netúžia po dajakej vidieckej Číňanke, želajú si vedľa seba ženy inteligentné a zábavné. A cudzinky sú pre nich vítaným spestrením. Pripomínam, že v Číne je v súčasnosti už veľmi veľa bohatých ľudí.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Naša skoro nevesta Evička, ktorá žije už 8. rok v Alžbetkinom kráľovstve, kde si našla šarmantného a milého Íra mi na túto tému povedala: „Odkáž všetkým vydajachtivým Slovenkám, nech vycestujú do zahraničia. To len naši úbohí Slováci sa boja inteligentných a krásnych Sloveniek - ale všade vo svete je po nás veľký dopyt, to mi ver!"

Eva Krajmerová

Eva Krajmerová

Bloger 
  • Počet článkov:  235
  •  | 
  • Páči sa:  9x

Autorka v júli 2012 zomrela. Blog nechávam na jej pamiatku. Dcéra Katka Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu