reklama

Je Ivetka tajomná – alebo rajcovná?

Iveta šla do sveta a krk na to dám, že tá Iveta je... Ešteže existujú všelijaké prezidentské „predkortešačky! V konverzácii s  priateľmi bublinkujú potom i také grády, že s našou šteklivou predstavivosťou dôjde do úspešného cieľa nadchádzajúcich prezidentských volieb - i  naša Ivetka! Ako sa vraví: kiež by účel vždy svätil všetky jej predvolebné možnosti - i prednosti...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (37)
Obrázok blogu

 Môj dlhoročný kamarát Jonáš má ženy odjakživa rád. Pravdaže, občas je i platonickým korením môjho života. No povedzte, kto by odolal spoločnosti muža s prirodzeným zmyslom pre humor, galantnou žoviálnosťou a imidžom na zbláznenie! Keď sa s prešediveným a urasteným Jonášom, v armaniovských džínsach, lakosťáckom pulóvriku doplnenom šarmantným úsmevom na zarastenej tvári zjavím v niektorej kaviarni, nemôžu mi ujsť obdivné pohľady tunajších dám...

 Preto ma pri našej nedávnej debate na tému nadchádzajúcich prezidentských volieb vôbec neprekvapilo jeho nadšenie pre šarmantnú Ivetku, ktorá je pravdaže i mojou prezidentskou favoritkou. Výstižne a vtipne vedel vyargumentovať všetky jej pozitíva aj prínos pre Slovensko. Skoro som však odpadla, keď si nečakane pustil fantáziu na prechádzku: „Vieš moja, stačilo by jej o niečo viac nedbalej, ale ozaj kvalitnej elegancie. Ešte by som jej daroval nefalšovanú iskru do oka a troška neokázalého sexepealu. Mňau! Takáto tajomná cica by veru rajcovala nielen mňa, ale veľkú väčšinu tunajších mužských voličov! A celkom určite by prevalcovala aj zaneprázdneného Ivánuška, ktorý vraj nepotrebuje žiadnu predvolebnú aktivitu, lebo má víťazstvo vo vrecku..."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Najprv som na neho dve sekundy civela, ale vzápätí som sa nekontrolovateľne rozosmiala na celú kaviareň - až sa mi od smiechu zjavili slzy v očiach.

 „Vidíš, toto jej chýba! Tvoja nehraná a uveriteľná spontánnosť," vrátil mi Jonáš srdečný úsmev.

 Zľahka som ho pohladila po mužne zarastenej tvári. „Nuž, podľa mňa to nie je ale všetko. Ešte by som jej k tvojim návrhom trocha doplnila volebný program - a navyše dopriala motýlika, podobného tebe!" vrátila som mu prekáravé narážky.

 Jonáš trocha zneistel: „Neblázni Evi, vedela by si si ma predstaviť v roli prvej dámy - pardon, prvého...motýľa? Veď uznaj, práve z toho dôvodu to má Ivetka také ťažké, lebo Stanko, ktorý by bol takúto pozíciu bravúrne zvládol jej odletel medzi anjeličkov a SDKÚ jej zabudla vybrať dakoho podobného mne," beťársky na mňa žmurkol.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Žeby bol práve v tom pes zakopaný? Možno áno. K všelijakým poradcom, imidžmejkrom, protokolistom a stylistom by mali pridať ešte prvého motýľa, ktorý by Ivetku s jej súhlasom tajomne obletoval, opeľoval, hýčkal a miloval... a najmä ochotne a presvedčivo reprezentoval. A aby sa aspoň trocha podobal na jej nebohého Stanka. Alebo na môjho priateľa Jonáša... To by ale museli do SDKÚ prijať externého dohadzovača - a je to vôbec povolený predmet slovenskej živnosti?

Foto: internet

Eva Krajmerová

Eva Krajmerová

Bloger 
  • Počet článkov:  235
  •  | 
  • Páči sa:  9x

Autorka v júli 2012 zomrela. Blog nechávam na jej pamiatku. Dcéra Katka Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu